سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با کالاهای قاچاق

کشف 10 تن برنج قاچاق در ساری

10 تن برنج قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در ساری کشف و ضبط شد.

سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران پاسگاه انتظامی تلمادره این فرماندهی در حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل مبادی ورودی و خروجی مسیر‌های سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو ۱۰ تن برنج خارجی قاچاق، فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی که متهم قصد انتقال آن به شهرستان بابل را داشت کشف شد.

سرهنگ کاظمی ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی شده و صدمات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد ملی وارد می‌کند.

وی از شهروندان خواست: برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان از خرید کالا‌های خارجی خودداری کرده و در صورت شناسایی عاملان خرید و فروش کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م


کشف برنج‌ های قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.