سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ عیادت امام جمعه و مسئولین کهنوج از جانباز مدافع حرم

امام جمعه و جمعی از مسئولین کهنوج صبح امروز با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم، عباس نارویی از وی عیادت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان کهنوج صبح امروز با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم، عباس نارویی از وی عیادت کردند.

حجت الاسلام افشار منش امام جمعه کهنوج گفت: خدا را شاکریم که امروز یکی از جانبازان مدافع حرم در کهنوج سکونت دارد که این چهره ها محضر استقامت، محضر دفاع از دین و اهل بیت (س) هستند.

وی خطاب به جوانان افزود: ما باید از روحیه این بزرگواران درس بگیریم که در اوج جوانی برای دفاع از اهل بیت و مبارزه با داعش و استکبار جهانی به سوریه رفتند.

امام جمعه کهنوج گفت : مدافعین حرم برای ترویج مکتب و دفاع از اهل بیت به سوریه رفتند که بسیار ارزشمند است و باید به عنوان الگو از این بزرگواران استفاده ببریم.

عباس نارویی جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم با گرامی داشتن یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: هدف ما از رفتن به سوریه کمک به مظلومین، آوارگان، مسلمانان و مردم سوریه بود که به شکل فجیهی توسط داعش کشته می شوند .

وی افزود : ظلم هایی که داعش میکند برای هیچ مسلمانی قابل تحمل نیست و وظیفه هر فرد مسلمانی است که از حریم یک مسلمان دیگر دفاع کند.

نارویی گفت : سوریه یک منطقه استراتژیک نزدیک به فلسطین است و برنامه داعش برگرفته از دولت هایی مثل آمریکا و عربستان صعودی می باشد که باعث نابود کردن مسلمانان و دین مبین اسلام و گسترش کفر، بی دینی و افزایش ظلم و ستم در سطح کشور های مسلمان هستند.

وی با اشاره به صحنه های وحشتناک از کشته شدن بچه ها و زنان بی گناه در سوریه که هیچ گونه پناهگاهی ندارند افزود : این را بدانید که داعش گروهکی بیش نیست و هدف آن هم نابود کردن اسلام و مسلمانان است.

ناروییدر ادامه در مورد جهاد اصغر و اکبر گفت : امروز دو‌نوع جهاد داریم، جهاد اصغر که دفاع از کشور و حریم اهل بیت است و‌جهاد اکبر که دست شما جوانان است، جهاد اکبر تزکیه نفس و جلوگیری از هجوم فرهنگی است که روز به روز در کشور گسترش پیدا می کند .

جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم عباس نارویی در جنوب غرب حلب سوریه با اصابت خمپاره دشمن تکفیری به درجه جانبازی نائل شد.

 

انتهای پیام/س

 

عیادت جمعی از مسئولین کهنوج از عباس ناروئی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.