سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالک در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو کمیسیون فرهنگی موارد مطروحه در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون جلسه کمیسیون متبوع خود با سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این جلسه بسیار خوب و امیدوارکننده بود و وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های خود را توضیح داد و نمایندگان هم سوالات خود را مطرح کردند.

وی با اشاره به مفاد و موارد مطرح شده در این جلسه گفت: صالحی سه هدف اصلی صیانت و تعالی از هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت و تقویت آفرینش‌های فرهنگی و هنری و ارائه نقش پیشتاز و الهام‌بخش فرهنگی ایران در منطقه و جهان را مطرح کرد و برای هرکدام از این اهداف، راهبرد‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کرد که شامل ۴۶ مورد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه نمایندگان هم در این جلسه بحث‌های زیادی را مطرح کردند، افزود: توجه به شورای فرهنگ عمومی، توجه به مسائل دینی و قرآنی، مقابله با ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی، آسیب‌شناسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بحث ممیزی آثار فرهنگی، رسیدگی به وضع ناشران و نویسندگان و لزوم تقویت رایزنی‌های فرهنگی در خارج از کشور از جمله مباحثی بود که نمایندگان در این دیدار بیان کردند.

سالک خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی عصر امروز هم میزبان سیدمحمد بطحائی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است تا برنامه‌های وی را دریافت کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.