سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اولین دوره مسابقات ورزشی اسلالوم استانی با قهرمانی فلاورجان پایان یافت

اولین دوره مسابقات ورزشی اسلالوم استانی موتورسیکلت شهری با کسب رتبه‌های اول و سوم ازسوی مهران جلالی و محمدرضا قاسمی از فلاورجان پایان یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اولین دوره مسابقات ورزشی اسلالوم استانی موتورسیکلت شهری عصر دیروز با استقبال گسترده و همراه با برنامه‌های مهیج و حرکات نمایشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

در این مسابقات مهران جلالی از فلاورجان مقام اول، آرش اسماعیلی از اصفهان مقام دوم و محمدرضا قاسمی از فلاورجان حائز رتبه‌های برتر شدند که با کاپ قهرمانی و لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه برگزاری این مسابقات رحمان رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان  اظهار کرد: در نظر داریم با اجرای پر نشاط برنامه‌های ورزشی در سطح پارک‌های شهرستان، برنامه جمعه‌های ورزشی را به سایر شهرستان‌های استان و کشور هم انتقال دهیم و شهرستان فلاورجان را به‌ عنوان الگو و اولین پایگاه ورزش رایگان در کشور مطرح کنیم.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شادابی بین عموم مردم شهرستان دانست و گفت: مردم حق‌ دارند شاد باشند و سالم زندگی کنند که ورزش یکی از راه‌های مهم در رسیدن به این اهداف است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با بیان اینکه با ایجاد نشاط از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود، اظهار کرد: مهم این است که به‌ تمامی ورزش‌ها و قهرمانان اهمیت داده شود و استعدادهای موجود در شهرستان را بشناسیم و معرفی کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات ورزشی اسلالوم استانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.