سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

معرفی مدیرعامل جدید ملوان بندرانزلی

مهران نصیری جایگزین مسعود رضاییان شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: پس از کناره گیری مسعود رضاییان مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی، هیات مدیره این باشگاه مهران نصیری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی معرفی کرد.

وی افزود:هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان بندرانزلی نشست بررسی استعفای مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی را برگزار کرد و با استعفای رضاییان از سمت مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی موافقت شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: در این نشست هیات مدیره گزینه های مورد نظر برای جایگزینی مدیرعامل جدید باشگاه را بررسی کرد و مهران نصیری با اتفاق نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی به عنوان سرپرست پست مدیرعاملی این باشگاه معرفی شد.

سعید علیپور گفت: مهران نصیری استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد انزلی است و به عنوان مربی و مدرس در آکادمی باشگاه ملوان و استعدادیاب هیات فوتبال گیلان فعالیت دارد و علاوه بر تدریس در دانشگاه، به عنوان پژوهشگر حوزه تربیت بدنی و ورزش نیز فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از کسب نخستین پیروزی در دومین سال حضور متوالی در لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) در ادامه رقابت ها و از هفته دوم دوشنبه 23 مردادماه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان اکسین البرز است.

 

انتهای پیام/م.ع

مهران نصیری مدیرعامل جدید ملوان بندرانزلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.