سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: نتیجه مهم است، نه سبک بازی/ قائدی از فوتبال لذت می برد

سرمربی استقلال گفت: از نتیجه بازی بسیار راضی هستیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی گفت: از نتیجه بازی بسیار راضی هستیم. به این سه امتیاز احتياج داشتیم و از عملكرد آنها راضى هستيم .تغيير جريان داشتيم براى فصل جديد و در شروع نيمه دوم از شرایط راضی نبودیم. استرس کسب این سه امتیاز باعث شد دقایقی در نیمه دوم نظم تیمی را از دست بدهیم.

او ادامه داد :خدا روشكر شرايط خوبى را داشتيم و البته شرایط ما در نیمه اول فوق العاده خوب بود. می توانستيم در ۱۵ دقیقه اول روى موقعيت ها به گل برسیم اما دو موضوع برای ما خوشايند بود و آن هم در گلزنی و گل نخوردن بود.

سرمربی استقلال درباره افت تيمش در نيمه دوم گفت :ما در برخی از دقایق نگران از دست دادن سه امتیاز بودیم و استرس داشتيم و اين مساله باعث شد روندمان بهم بریزد. هر چه به اواخر بازی نزديك مى شديم اگر نگاه مى كرديد متوجه مى شديد كه منتظری و خط هافبک‌های ما توپ را در اختیار داشتند و زمانى كه جبارى به ما اضافه شد روند جديدى را در پيش گرفتيم .مالكانه بازى كرديم و طورى كه نگران شرایط بازی نباشیم و فوتبال زیبايى را به نمايش بگذاريم

منصوريان بيان كرد:ما در نیمه اول با تعداد حملاتى كه داشتيم مسلط بر بازی بودیم. و شرایطی ایجاد نکردیم که تراکتورسازى بتواند از روندى كه سال هاى گذشته داشته استفاده کند. البته من و یحیی بد موقع به هم می‌خوریم و سال گذشته هم همین زمان‌ها بود كه در ديدار با ذوب آهن با هم بازی کردیم.

 

منصوريان افزود :پيش از بازى به گل محمدى گفتم كه چه ما ببريم چه شما ،ما بعد موقعى بهم مى خوريم و با تمام احترام بايد بگويم برايشان احترام قائل هستم.

ما چند موقعيت از دست داديم و در بازى هفته پيش دو پنالتى ما ديده نشد .ما به ٣ امتياز اين ديدار مقابل تراكتورسازى به شدت نياز داشتيم و در نظر داريم شرايط بازى ملكانه را ادامه دهيم و انشاله بتوانيم با آمدن ٢،٣ بازيكن در هفته آتى بهترين عملكرد را داشته باشيم .اميدوارم طى دو هفته آينده بتوانيم جبارى ٤ سال گذشته پيش را ببينيم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تشویق قائدی باعث بهم خوردن تیمی بازی کردن استقلال نمی‌شود گفت: نه اصلا .مهدى به داخل زمين مى ود تا از فوتبال لذت ببرد .خيلى راحت بازى مى كند و هفته پيش براى اولين باز بود كه به ورزشگاه آزادى آمد و فوق العاده با استعداد است

او افزود :با قرار گرفتن قائدی در تركيب پيكان خط حمله ما قوى تر مى شود .او فوق العاده خوب است و در جنگ هاى تن به تن اصلا عقب نشينى نمى كند.هواداران به اندازه کادرفنی و سایر بازیکنان او را دوست دارند. او براى تيم ما نشاط است .قائدی هفته قبل دو سه حرکت بالاتر از استاندارد فوتبال ما زد و او امروز هم حركات خوبى انجام داد .اگر مى توانست او گل دوم را مى شد به ثمر برساند .منتظریم به فرمی برسد که در جمع ۱۱ بازیکن قرار بگیرد.

منصوریان درباره شرح وظایف قائدی گفت: نمی‌توان او را اسیر یک سری مسائل کرد. من نمی‌توانم بگویم در خلاقیت این کار را انجام دهد. ما بازیکنانی که استعدادشان بالاست را در فضای خلاقیت آزاد می گذاریم. اگر بخواهیم امثال او را در فضای تاکتیکی اسیرشان کنیم باعث می شویم به کیفیت ایده آل نرسند. قائدی هم باید در شرح تاکتیک ها خصوصا در دفاع باشد ولی در خط حمله باید نشاط داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد یک پنالتی به سود تیمش گرفته نشد، بیان کرد: هفته پیش هم دو پنالتی علیه ما را نگرفتند و من اعتراض کردم. اما درباره مباحث دو هفته پیش که سوال می کنید باید بگویم شما خودتان بهتر از من قواعد فوتبال ما را می‌دانید. درباره محرومیت بازیکنانمان من قانع نشدم و بحث در این زمینه مفصل است. من اعتقاد قلبی دارم که اگر ما می‌خواستیم پافشاری کنیم تبعات زیادی گریبان فدراسیون را می‌گرفت. آقای افتخاری گفت نمی‌خواهم بیشتر از این ماجرا ادامه پیدا کند. شاکله تیم ما در بازی با صنعت نفت بهم خورد. من به قوانین فیفا مسلط هستم. دو هفته بدی برای ما بود. امیدوارم این دو هفته ما در سه هفته آخر لیگ به ما آسیب نزند. اما درباره داوری امروز باید بگویم که نمی‌دانم تراکتور اعتراض داشته یا نه. ما اگر می‌باختیم هم داوری خوب بود هرچند که معتقدم که یک صحنه روی شجاعیان بود و البته بازهم باید گفت که اعلام خطا سخت است. مگر اینکه فضای داوری کامپیوتری شود. در کل او خوب بود و کارت های خوبی هم داد. دوست ندارم که به دو هفته قبل برگردیم. ما اگر هفته قبل می‌بردیم، الان ۶ امتیاز بودیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شعری که یک خواننده برایش خوانده چیست گفت: من مدتی است که از فضای مجازی دورم. فضاى مجازى تعريف اخلاقى خوبى ندارد .تا حالا هم کسی برای من آهنگی نخوانده است. یکبار هم یک خواننده پرسپولیسی یعنی مازیار فلاحی از من تعریف کرد. من چون از فضای مجازی دورم بی اطلاع هستم و البته این هم خوب نیست. دلیل این هم بی اخلاقی موجود در فضای مجازی است. در اینستاگرام مسی وقتی 400 هزار نفر فارسی فحش می‌دهند ديگه نمى توان انتظار داشت در صفحه ما چنين كارى را انجام دهند این خواننده هم که شما می‌گویید سال گذشته به من گفت گیتارم را دزدیده‌اند و من هم گیتار برایش خریدم.

او در مورد زوج نورافکن و چشمی چیست، گفت: ما دنبال بستری هستیم تا جباری و جپارف با هم در زمین باشند. منتظری در حال انتقال تجربه به مجید حسینی است. ما می‌توانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا جپارف و جباری با هم وارد زمین شوند. امروز هم می‌خواستیم این کار را بکنیم ولی نشد. هم نتیجه را می‌خواهیم هم لذت بردن از بازی را. ممکن است در ادامه دفاع سه نفره در دستور کار ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/

صحبت های منصوریان در نشست خبری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
استقلال هر چی باشه تا آخرش قهرمان ماستتتتتتتتتتتتتتت
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
ولی تو اسیا اون سبک بهتر بود که به شما 6 تا زد . واقع بین باشید تو ایرا جامعه داوری خواه ناخواه به نفه سرخابی ها سوت میزنند رسانه ها به نفعشونند فدراسیون به نفعشان است . اما در اسیا بازی و سیستم طور دیگه ایست