سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته؛

بیش از ۱۸۰ کشور عضو فدراسیون جهانی کاراته هستند

رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته گفت:بیش از ۱۸۰ کشور عضو فدراسیون جهانی کاراته هستند و در مجموع ۱۷ کرسی در کمیته داوران این فدراسیون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛خاویر اسکالانته رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در نشست خبری با خبرنگاران افزود: ۱۸۰ کشور عضو فدراسیون جهانی کاراته هستند و از این میان تعداد ۱۷ نفر عضو کمیته داوران جهانی هستند و ایران نیز این توانایی را دارد تا بتواند یکی از این کرسی‌ها را از آن خود کند و ایران توانایی عضویت در کمیته داوران جهانی کاراته را دارد و این موضوع در حال بررسی است.

وی ادامه داد:حضور ایران در مسابقات المپیک بسیار ارزشمند است که نشان دهنده قدرت اران در کاراته است.

ارومیه توانایی میزبانی از مسابقات جهانی را دارد

محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست اظهار داشت: ارومیه میزبان سه دوره مسابقات است و توانایی این را دارد تا مسابقات را بهتر و با کیفیت تر برگزار کند و تاکنون استقبال خوبی از مسابقات صورت گرفته و امیدواریم این مسابقات همچنان در ارومیه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شناسایی ورزشکاران مستعد پایگاه‌های قهرمانی ایجاد شده است و بهترین استعداد‌ها در مدارس حضور دارند که لزوم شناسایی از پاییه را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/م

 

عضو 180 کشور در فدراسیون جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.