سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ازکشف ۸۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بازرسی از یک منزل مسکونی در بخش «جالق» شهرستان سراوان خبرداد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ‌ طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از بخش های شهرستان سراوان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو مواد مخدر را در یک منزل مسکونی بخش جالق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد محل دپوی مواد شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف ۷۱۱ کیلوگرم تریاک، ۹۹ کیلوگرم هروئین و ۷ کیلوکرم شیره تریاک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به تلاش ماموران جهت دستگیری قاچاقچیان ادامه داد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر می باشد.

انتهای پیام/س

برخورد قاطع پلیس با فاچاقچیان مواد مخدر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.