سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه شادگان؛

مقاومت با ایمان خالص رمز پیروزی حزب الله

امام جمعه شهرستان شادگان رمز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه را مقاومت با ایمان خالص عنوان نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مجید شرفی، امام جمعه شهرستان شادگان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان که در محل مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه در سال ۸۵ در مقابل رژیم صهیونیستی غاصب و روز مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار اشاره کرد و بیان داشت: حزب‌الله در این جنگ درس فراموش‌نشدنی به اسرائیل داد و بوسیله این پیروزی اسرائیل و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای او را تحقیر کرد.

وی جنگ ۳۳ روزه اسرائیل با حزب‌الله، اهداف الهی و مقاومت با ایمان خالص را رمز پیروزی حزب‌الله عنوان و اذعان کرد: این شکست برای اسرائیل درس عبرتی بود که بار دیگر هوس حمله نداشته باشد.

حجت‌الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز آغاز بازگشت افتخارآفرین اولین گروه آزادگان دفاع مقدس گفت: آزادگان بخشی از تاریخ افتخارآمیز دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند و آن‌ها در اسارت ثابت کردند که تا آخرین لحظه دین‌دار و وفادار به امام و رهبر هستند و خواهند بود.

وی تصریح کرد: آزادگان طلایه‌داران صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و مقاومت و پایمردی آنان در دوران 8 سال دفاع مقدس باید به‌عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود.

خطیب جمعه شادگان در ادامه بر ضرورت تکریم آزادگان تأکید و اظهار کرد: تکریم آزادگان تلاش برای ترویج فرهنگ صبر و پایداری در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگو است لذا مسئولان و مردم باید به این مهم توجه بیش تری داشته باشند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با انتقاد از دولت دوازدهم به معرفی حبیب‌الله بی‌طرف به‌عنوان وزیر پیشنهادی نیرو اذعان داشت: بی‌طرف عامل سازه‌های غیراصولی در گتوند و انتقال آب کارون در زمان وزارت وی بوده و در حق مردم خوزستان کوتاهی بسیاری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی بیان کرد: تا وقتی که خوزستانی‌ها در کابینه و دولت حضوری بسیار کمرنگ داشته باشند ما با اینگونه مسائل و مشکلات روبرو خواهیم بود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به تشکیل کابینه‌ای توانمند اظهار داشت: امیدواریم گفتگو و تعامل مثبت و سازنده بین وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس در مدت زمان باقی‌مانده منجر به تشکیل دولت کارآمد و توانمندی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم شود.

انتهای پیام/گ

پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه با مقاومت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.