سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار غیب پرور مطرح کرد؛

اهمیت هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی بسیار مهم است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فعالین قرارگاه فضای مجازی بسیجیان کل کشور در مشهد مقدس با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ تحمیلی گفت: در زمان جنگ برای اینکه بتوانیم در مواجهه با دشمن بعثی به پیروزی برسیم و یک عملیات موفق را به انجام برسانیم باید به سه نکته مهم توجه می‌شد.

وی افزود: این سه مطلب مهم شناخت دشمن و جبهه مقابل، تعداد نیروهای بسیجی و آموزش‌دیده و میزان تجهیزات نظامی بودند.

سردار غیب‌پرور در مورد موضوع شناخت دشمن و جبهه مقابل گفت: شناخت جبهه مقابل به اندازه‌ای اهمیت اساسی دارد که ما بتوانیم کاری‌ترین ضربه را به دشمن وارد سازیم.

وی ادامه داد: هم‌افزایی، صبر و تحمل و بی‌هیاهو عمل کردن، شرط حضور در جبهه انقلاب است و آن چه باعث پیشرفت ما می‌شود هم‌افزایی است، لذا سیره شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس این بود که در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می‌کردند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن یک جبهه جدیدتر، پیشرفته‌تر و عمیق‌تر را تاسیس کرده‌است که درِ آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه‌ها و محل زندگی‌مان است و اکثر مخاطبان فضای مجازی در کشورهای جهان و در کشور ما جوانان هستند.

وی با تاکید بر شناخت فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی بیان کرد: ما باید بتوانیم برای مقابله با هجمه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: زمانی که دشمن استراتژی دهکده جهانی را مطرح کرد ما آن جدی نگرفتیم و متاسفانه می بینیم که در مراحلی نیز موفق شده اند و سنگرهای ما را فتح کرده اند.

وی هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی را مهم دانست و گفت: ما باید به شکل هم‌افزا و خلاقانه عمل کنیم زیرا اگر غیر از این، روشی را برگزینیم نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

سردار غیب‌پرور در پایان سخنان خود به تربیت نیروی انسانی کارآمد در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری نیز بخش دیگری از فعالیت در فضای مجازی است که همان مطالبه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا ژرف‌ترین و عمیق‌ترین رهنمودهایی است که در کشور سراغ داریم.

انتهای پیام/

 

 

برای مقابله با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی باید برنامه عملی داشته‌باشیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.