سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تجلیل از خبرنگاران قوچان در روز خبرنگار

امام جمعه و فرمانده انتظامی قوچان درمراسم‌های جداگانه‌ای از خبرنگاران این شهرستان تحیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حجه الاسلام دستجردی امام جمعه شهرستان قوچان در این دیدار پویایی جامعه مدیون خبرنگاری دانست وگفت: خبرنگاران در همه مقاطع در اجتماع اثر خوبی از خود برجای گذاشتند.

 
وی با اشاره به دقت نظر خبرنگاران و نگاه موشکافانه ایشان و تاثیر این قشر در جامعه افزود: ممکن است بعضی افرادبی مهری‌هایی نسبت به خبرنگاران داشته باشند که با توجه به اطلاع رسانی به جا از برخی ارگان‌ها، این امر طبیعی است.

امام جمعه قوچان گفت: :ارزش کار خبرنگاری کمتر ازپروژه‌های اجرایی سطح شهر نیست و این حرفه جایگاه خاصی دارد.

حجه الاسلام دستجردی خطاب به خبرنگاران شهرستان گفت:: اگر میخواهید قوچان به جایگاه واقعی خود برسد در خبررسانی غفلت نکنید.



خبرنگاران با نگرش مثبت خود نسبت به جامعه رسالت خود را اثبات کرده اند



سرهنگ قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان هم در دیدار با خبرنگاران گفت:: شما توانسته اید با انتقال مطالبی جهت رشد، پیشرفت و اشتغال جامعه تاثیر گذار بوده ومسائل را به مسئولان نظام گوشزد کنید.
 


وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و دیگر مسئولان در هر لباسی سربازان و سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: خبرنگاران همچون خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند و در اطلاع رسانی حماسه میلیونی مردم و رشادت‌های آنان نقش مهمی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان ارتباط رسانه و امنیت را ارتباطی مستقیم دانست و گفت:: شما خبرنگاران در بحث امنیت با پلیس همکاری خوبی را داشته اید.

سرهنگ قدمگاهی همچنین نقد و انتقاد را موجب پیشرفت کار پلیس ارزیابی کرد و افزود: امروزه پلیس جامعه محور، مردمی و خدمتگذار این رسالت را به دوش داریم که تمامی آحاد جامعه را به یک چشم ببینیم و به حق و حقیقت پاینده باشیم.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان کار‌های انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت:: از ابتدای سال در بحث قاچاق کالا شهرستان، با توجه به اینکه مسیر برای قاچاق نامساعد است، کشف کالاهی قاچاق از دیگر شهرستان‌ها بوده و این مهم با همکاری اتاق صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان افزود: امروژه جامعه ما نیاز به اشتغالزایی برای جوانان دارد و بیکاری نقش مستقیمی با جرائم دارد، امید است با همکاری مسئولان شهرستان قدمی در این راه برداریم.

انتهای پیام // ح. خ.
 


تجلیل امام جمعه وفرمانده انتظامی قوچان از خبرنگاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.