سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه مقدس نماز

به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران برتر باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری در حوزه مقدس نماز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، ضمن حضور در باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز استان و تبریک و گرامیداشت این روز، از دو خبرنگار برتر این واحد در حوزه نماز با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

وی در این برنامه، اهمیت ترویج فرهنگ نورانی نماز در جامعه را یادآور شد و تلاش و اهتمام باشگاه خبرنگاران جوان در تولید و نشر اخبار پیرامون نماز و برنامه‌های مرتبط با این عرصه را قابل تقدیر دانست.

کریمی همچنین از اعلام آغاز فراخوان اولین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری استان چهارمحال و بختیاری، ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و کلیه پایگاه‌ها، وبلاگ‌ها و کانال‌های خبری، همزمان با روز خبرنگار خبر داد و خواستار همکاری رسانه‌ها و خصوصاً باشگاه خبرنگاران جوان در این راستا شد.

سید احمد احمدی شیخ شبانی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری هم همکاری و تلاش در حوزه اطلاع رسانی برای فرائض مقدسی همچون نماز و ارزش‌های دینی و انقلابی را افتخاری ارزشمند دانست و گفت: خبرنگاران این واحد از هیچ خدمتی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در این شهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.