سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

انزوای آمریکا در سطح بین المللی

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری باشکوه مراسم تحلیف رئیس جمهوری دوازدهم با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف بار دیگر به انزوای بیشتر سیاست های آمریکا در منطقه انجامید.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سلام امینی افزود : حضور بیش از 130 شخصیت عالی رتبه از 92 کشور دنیا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در شرایطی که مقامات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همواره دشمنی دیرینه خود را با نظام اسلامی نشان داده اند، بار دیگر ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران همچنان با صلابت و اقتدار به مسیر روشن خود ادامه می دهد.


امینی تاکید کرد : آمریکایی ها و هم پیمانان این کشور سیاست انزوای بین المللی ایران را در سطح جهانی دنبال می کنند ولی این حضور باشکوه مقامات بلندپایه کشورهای مختلف نشان داد این رویکرد نخ نما شده آنها ره به جایی نبرده و تنها به شکست هیمنه و جایگاه ضعیف شده این کشور استکباری در عرصه بین المللی انجامیده است.


عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اظهار کرد : سیاست تهدید و تحریم جمهوری اسلامی از سوی ایالات متحده که در طی ماه های اخیر تشدید شده است، با شکست کامل روبرو و فضاسازی های آنان برای تقویت جبهه ایران هراسی مورد پذیرش جامعه بین المللی قرار نگرفته است.


وی با اشاره به حضور 25 هیات از آسیا و اقیانوسیه ، 30 هیات از اروپا و آمریکا ، 26 هیات از کشورهای عربی و آفریقایی و چندین سازمان تاثیرگذار بین المللی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری یادآور شد: این حضور که در عالی ترین سطح نیز برگزار شد، در سال های گذشته کم سابقه بوده و بار دیگر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان به اثبات رساند و نشان داد کشورهای جهان اهمیت و جایگاه ویژه ای برای ایران قائل هستند.


وی به وضعیت بحرانی منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: رسانه های کشورهای استکباری با تبلیغات مسموم خود تلاش می کنند از وزن و جایگاه ایران در حل و فصل مسائل بین المللی بکاهند، ولی تحولات منطقه در عراق ، سوریه ، یمن و لبنان نشان داده بدون مشارکت و همراهی ایران اسلامی نمی توان آینده روشنی برای کاستن این مشکلات متصور بود.


انتهای پیام/ه

برگزاری باشکوه مراسم تحلیف رئیس جمهور به انزوای آمریکا در سطح بین المللی انجامید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.