سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مدیریت بحران مازندران برای جاری شدن روان آب

مدیریت بحران مازندران در اطلاعیه ای، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها از فردا ۱۹ مرداد ماه هشدار داد.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران مبنی بر وزش باد نسبتا شدید، بارش رگباری باران همراه با رعد و برق و نیز مواج شدن دریا از فردا ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۰ مرداد در مازندران، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ ها و رودخانه‌ ها به ویژه در نیمه شرقی استان وجود دارد.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: در این مدت از کوهپیمایی، برپایی چادر در ارتفاعات، اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ ها و نیز قایقرانی، شنا و فعالیت‌ های دریایی خودداری و رانندگان نیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ های مازندران تردد کنند.

احمدی گفت: با توجه به احتمال وقوع رعد و برق به دامداران و ساکنان بومی نیز توصیه می‌ شود در این مدت دام‌ های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران: ناپایداری جوی از فردا ۱۹ مرداد ماه در استان، با کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ ای دما نیز همراه است.

انتهای پیام م


احتمال جاری شدن روان آب از ۱۹ مرداد در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.