سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت اپل قانون مشتری‌مداری را زیر پا گذاشت

شرکت اپل با قرار ندادن نرم افزار تولید کشور هند در اپ استور قانون مشتری مداری را نقض کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اداره نظارت بر ارتباطات مخابراتی هند اعلام کرد اپل حاضر نشده اپلیکیشن Do Not Disturb را که برنامه ای برای کنترل تماس ها و پیام های مزاحم است در اپ استور قرار دهد لذا همین امر باعث نارضایتی اداره مربوطه شده چراکه برای ساخت ان اپلیکیشن هزینه گزافی را پرداخت کرده است.

روزنامه Times of India در مطلبی نوشت: کاربران تلفن های هوشمند با بهره گیری از این نرم افزار می‌توانند اطلاعات تماس‌ها و پیام‌های مزاحم خود را با سرویس‌های مخابراتی به اشتراک بگذارند و سرویس‌ها پس از بررسی شماره ارسال‌شده تماس‌ها و پیام‌ها از طرف شماره موردنظر را غیرفعال می‌کنند.

رئیس هیئت‌مدیره اداره نظارت بر ارتباطات مخابراتی هند عنوان کرد: در سال گذشته برنامه استفاده از اپلیکیشن Do Not Disturb به گوگل داده شد، ولی این شرکت با برنامه موافقت نکرد.

گفتنی است؛ شرکت اپل در حالی این اپلیکیشن را در آیفون قرار نداده که توافقات قبلی با شرکت TRAI داشته است.

 

انتهای پیام/

 

بدقولی اپل در اجرای قراردادش با شرکت های فناوری

برچسب ها: اپل ، هند ، اپ استور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.