سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری بیش از ۲۰ شکاری متخلف در خراسان رضوی

مأمورین یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته بیش از ۲۰ متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  ابوالفضل شعبانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این متخلفان را در شهرستان‌های مشهد، کلات، فریمان، سبزوار، بردسکن، کاشمر، تربت جام، سرخس و تربت حیدریه حین گشت و کنترل مستمر مناطق و شکارگاه‌ها این مناطق دستگیر کردند.

وی افزود: از متخلفین تعداد ۱۰ قبضه اسلحه شکاری که سه قبضه آن غیر مجاز بوده است کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: لاشه و اجزاء سه راس قوچ وحشی، چهار بهله پرنده شکاری با ارزش از گونه‌های پیغو، دلیجه و سارگپه، لاشه ۱۰ قطعه کبک وحشی، ۳۳ قطعه پرنده از خانواده گنجشک سانان و ۷۰ قطعه ماهی کشف و ضبط شد.

شعبانی افزود: دو دستگاه خودروی سواری و تعدای فشنگ شکاری از این متخلفان کشف و توقیف و برای متخلفین پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به ممنوعیت شکار و صید جانوران وحشی و اینکه در فصل زاد آوری جانوران هستیم، در صورت مشاهده تخلف حوزه شکار و صید با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از شهروندان درخواست کرد مثل گذشته یگان حفاظت محیط زیست را در دستگیری متخلفین و متعرضان به طبیعت با ارسال گزارشات یاری کنند.

انتهای پیام//ف. ج.
 


دستگیری متخلفان شکار در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.