سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بدهی های سرخابی ها از بودجه دولت ممنوع اعلام شد

نماینده مجلس شورای اسلامی خبر از ممنوعیت پرداخت بدهی سرخابی های پایتخت از بودجه دولت داد.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در روز های اخیر بحث بدهی های 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس سوژه  اصلی رسانه هاست و مدیران این 2 تیم در تلاش هستند که قبل از محرومیت بین الملیل این بدهی ها را تسویه کنند و در این راه روی کمک های مردمی و البته دولت نیز حساب کردند.

 محمد اسماعيل سعيدى نماينده مجلس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اينكه آيا مجلس مى تواند اقدامى براى پرداخت بدهى هاى دو باشگاه استقلال و پرسپوليس انجام دهد يا خير اظهار داشت :در ابتدا بايد بگويم طبق تبصره ٢ ماده ٩٤ قانون ،برنامه ٦ اعلام كرده كه پرداخت هر گونه وجه از محل درآمد بودجه كل كشور به هر شكل يا هر نحو به ورزش حرفه اى ممنوع است و در حكمى اين مساله تصرف غير قانونى در وجوه و اموال دولت است و اين موضوع به اين معنا خواهد بود كه مجلس نمى تواند به باشگاه هاى حرفه اى اعتبارى را تخصيص دهد.

نماينده مجلس ادامه داد: بنابراين باشگاه ها بايد به دنبال راه حل هاى ديگر باشند و نمى توانند از بودجه دولت استفاده كنند .بهتر است باشگاه هاى حرفه اى خصوصى شوند و اين توانمندى را در خود ايجاد كنند تا بتوانند خود را اداره كنند. بدین ترتیب عملا دولت نمی تواند از محل بودجه کل کشور بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپوليس پرداخت کند.

انتهای پیام/

ممنوعیت پرداخت بدهی های سرخابی ها توسط دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
fayazi
۱۱:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
دولت محترم که از همان آغاز در سال 92 از خزانه خالی می‌نالید و هنگام پرداخت یارانه به عذاب الیم دچار می‌شد، چه شده که به جز بودجه سالیانه این دو باشگاه که رقم قابل توجهی نیز هست، به فکر کمک مضاعف افتاده است؟ این هم البته از معجزات خزانه است که خود تصمیم می‌گیرد برای چه موضوعی خالی باشد و برای چه چیزی لبریز!
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
حال که دوره بخور بخوره خب یک لقمه هم بدید به این دو تا