سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشم زاده مطرح کرد؛

لزوم اجرای مدیریت صحیح منابع انسانی و علمی در کشور

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم اجرای مدیریت صحیح منابع انسانی و مالی در کشور گفت: در حال حاضر در این خصوص ضعیف هستیم و این امر سبب شده با وجود امکانات مناسب، بهره وری مناسبی را در این خصوص نداشته باشیم.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، مسعود هاشم زاده رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در جلسه‌ای که با اعضای هیئت علمی و محققان این موسسه برگزار شد، با اشاره به تغییر رویکرد تحقیقاتی موسسه رازی اظهار کرد: بحث تولید فرآورده‌های پزشکی و بیوتکنولوژی، بهبود فرآورده‌های موجود و تولید فرآورده‌های جدید یکی از ۲ رویکرد اصلی تحقیقاتی جدید در این موسسه محسوب می‌شود.

وی افزود: شناسایی نیاز سازمان‌های اجرایی و تامین این نیاز‌ها با استفاده از پژوهش، علم و دانش روز در موسسه رازی بخش دوم این دیدگاه بوده که لازم است این رویکرد هرچه زودتر اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس موسسه رازی بزرگترین مشکل کشور را مدیریت نادرست منابع انسانی و منابع علمی عنوان کرد و گفت: این ضعف بزرگی است که سبب می‌شود با وجود منابع زیاد، بهره وری کافی را در این حوزه شاهد نباشیم.

وی تصریح کرد: با همکاری و همفکری می‌توانیم مدیریت بهره وری را به بهترین شکل ممکن شاهد باشیم و از منابع علمی و انسانی موجود در جهت اجرایی شدن مدیریت علمی استفاده کنیم.

هاشم زاده با تاکید بر لزوم مساعدت مجموعه موسسه رازی در این حوزه بیان کرد: باید ساختاری پرانرژی و پرکار ایجاد کنیم تا هرچه بیشتر در جهت حل مشکلات قدم برداریم.

وی با اشاره به تغییر نگرش در ساختار انتخاب مدیران گفت: بر این اساس از همکاران و اعضای هیئت علمی این موسسه دعوت می‌شود مشارکت لازم را در خصوص انتخاب مدیران داشته باشند.

رئیس موسسه رازی همچنین از تشکیل شورای برند در این موسسه خبر داد و یادآور شد: ایجاد شورای اپیدمیولوژی و انفورماتیک برای جبران عقب ماندگی‌های موجود نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 

شورای اپیدمیولوژی و انفورماتیک در موسسه رازی تشکیل می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.