سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد تند سرمربی سابق تیم ملی فوتبال از وزیر ورزش

جلال طالبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد سلطانی فر در دوره وزارتش انتقاد کرد و برنامه ریزی دقیق را راه حل چالش های ورزش کشور دانست.

جلال طالبی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دوران حرف و وعده تمام شده است و سلطانی فر باید از تجربه خود و وزرای پیشین استفاده کرده و به جای وعده برای اداره ورزش کشور برنامه ارائه کند.

وی افزود: امروز ورزش کشورمان با چالش های گوناگونی مواجه است و وزیر ورزش دولت دوازدهم باید برای حل هر کدام از این چالش ها و مشکلات برنامه داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم سلطانی فر چه برنامه هایی برای پیشرفت و شکوفایی ورزش ارائه می کند.

درخشان چون بیکار بود سرمربی نفت شد

سرمربی اسبق تیم ملی همچنین درباره حضور حمید درخشان در نیمکت تیم نفت تهران عنوان کرد: به نظر می رسد پس از جدایی علی کریمی از نفت، حمید درخشان به دلیل اینکه بیکار بود و چند سال روی نیمکت هیچ تیمی حضور نداشت برای پایان دادن به دوران بیکاری اش به نفت آمده است.

وی افزود: نفت تهران سال گذشته نیز از مشکلات مالی رنج می برد و افراد زیادی از این باشگاه طلبکار هستند. البته تنها نفت تهران نیست که به کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته خود بدهکار است، تقریبا همه باشگاه ها بدهی های کلانی به بار آورده اند.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 ادامه داد: بدهی های برخی از باشگاه ها از 10 سال پیش تاکنون انباشته شده و مشخص نیست این بدهی ها چه زمانی قرار است پرداخت شوند؟ برای ایجاد تغییر در فوتبال ایران، مدیران باید برنامه، تفکر و صداقت را جایگزین پول های بادآورده و بی حساب کرده و از ولخرجی و ریخت و پاش جلوگیری کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در دو هفته گذشته لیگ هفدهم گفت: تیم های پرسپولیس،پدیده و سایپا تاکنون نسبت به سایر تیم ها بازی با کیفیت تری از خود به نمایش گذاشته اند و دو تیم سپاهان و استقلال انتظارات را بر آورده نکردند.

وی ادامه داد: البته تیم استقلال فصل گذشته نیز در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب نکرد اما به تدریج روند صعودی اش را آغاز کرد و در نهایت جایگاه دوم جدول لیگ را به خود اختصاص داد.

طالبی با تمجید از زوج خط حمله تیم پرسپولیس عنوان کرد: مهدی طارمی و گادوین منشا دو مهاجم برتر لیگ هستند که فصل گذشته نیز بر سر آقای گلی با یکدیگر رقابت داشتند، کمی زمان می برد تا منشا با تفکرات برانکو و شیوه بازی تیم پرسپولیس آشنا شود. اگر طارمی در زدن ضربات آخر دقت کند و منشا با سایر بازیکنان هماهنگ شود پرسپولیس در فصل جاری از بابت خط حمله اش نگرانی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/

اظهارات طالبی در مورد وزیر ورزش و جوانان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.