سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

گلایه از ورودی های زشت و بد یاسوج

صبح امروز و با حضور مسؤولان و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم آغازین کمپین نه به زباله و مانور پاکسازی شهر یاسوج و محدوده آن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  صبح امروز و با حضور مسؤولان و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم آغازین کمپین نه به زباله و مانور پاکسازی شهر یاسوج و محدوده آن آغاز شد.

مسؤول ارشد اجرایی استان در این مراسم  با بیان این که برخی از شهرهای فقیر از لحاظ ساختارها و همچنین وضعیت اقتصادی را از نزدیک دیده است اظهار کرد: اما چیزی که در این شهرها ندیدم علی‌رغم فقیری، کثیفی بود.

وی گفت: اما در یاسوج شهر خودمان هر چند فقیر نیستیم و کوه و جنگل و رودخانه پر آب داریم ولی باید گفت که یاسوج شهر کثیفی است.

وی با انتقاد از نوع برخوردی که مردم و ادارات با شهر یاسوج به عنوان مرکز استان دارند افزود: وضعیت بدی در زمینه نخاله‌ها و زباله‌ها در این شهر دیده می‌شود که واقعا جای تأسف دارد.

خادمی با انتقاد از صنوفی که زباله‌های خود را در خیابان و یا در جداول رها می‌کنند تصریح کرد: امروز همه وظیفه دارند که با چنین افرادی مقابله کنند.

این مسوول افزود: امروز همه وظیفه داریم که این گونه افرادی را که به فکر شهر و تمیزی و زیبایی آن نیستند بی‌آبرو کنیم و باید با فرستادن تصاویر در فضای مجازی و سایر اقدامات فرهنگی دیگر چنین افرادی را بی‌آبرو کرد.

وی شهری به این زیبایی با چشم‌اندازهای زیبای آن را قابل این گونه کارها و اقدامات ندانست و گفت: اگر خودمان احساس مسؤولیت نکنیم چه کسی باید باید این کار را برای ما انجام دهد.

خادمی افزود: جاده‌ها را نگاه کنید ببینید که ورودی‌های ما چه وضعیت زشت و بدی دارند لذا این کار را اکنون آغاز کرده‌ایم و به کمک همه مردم و مسوولان نیاز داریم.

انتهای پیام/غ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور بی‌آبرو کردن عده‌ای را صادر کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.