سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

آغاز اجرای موج‌سواری در چشمان سپید در ماهشهر

اجرای عمومی نمایش موج‌سواری در چشمان سپید در بندر ماهشهر به مدت 10 شب آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانیال سیاحی کارگردان و نویسنده نمایش موج سواری در چشمان سپید گفت: نمایش نامه موج سواری در چشمان سپید 3 بار باز نویسی شد و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در این شهرستان روی صحنه رفت.

وی بیان داشت: با هدف احترام گذاشتن به شهروندان و ایجاد انگیزه برای بازیگران و عوامل نمایش تصمیم به اجرای عموم نمایش در شهر گرفتیم. چرا که در سال‌های گذشته بسیاری از بازیگران موفق به دلیل نبود حمایت به مرور دلسرد شده و از جامعه هنر فاصله گرفتند و این موضوع قطعا معضلی به معضلات جامعه اضافه می‌کند.

کارگران این نمایش افزود: کاظم وفادار شوشتری، یحیی باوی، حمید سبزواری، حسین عبادی، غلام عسکری، مژده خیاط سلیقه، پریسا قنواتی، موسی رضازاده و نکیسا نظری در نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

سیاحی ادامه داد: الهام عسکراوی طراحی لباس و دستیاری کارگردان، طراحی نور مصطفی عبادی، مستانه بدیرنژاد مجری نور، نگار دائم‌الذکر گریم، محمد حیدری مدیر صحنه، مهشید منشی صحنه، کاملیا زرین‌آبادی مدیریت تبلیغات، علی نورالدین موسوی ساخت تیزر و کلیپ و طراحی پوستر و بروشور نمایش را بر عهده داشتند.

وی گفت: امسال برای اولین بار در بندر ماهشهر مراسم رونمایی از پوستر و کلیپ نمایش موج‌سواری در چشمان سپید با حضور مسئولان شهرستان و هنرمندان برگزار شد و در اولین روز اجرای نمایش نیز مراسم زنگ افتتاح را داشتیم و پایان اجراها برنامه نقد و بررسی اثر از دیگر برنامه‌های گروه تئاتر رها در بندر ماهشهر است.

کارگران نمایش اظهار کرد: با همکاری کانون فیلم و عکس بندر ماهشهر مسابقه عکاسی نمایش موج‌سواری در چشمان سپید را به منظور معرفی بهتر نمایش در نظر گرفتیم که در پایان 10 شب اجرای عمومی نمایش برگزار خواهد شد و به 3 نفر اول این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اجرای نمایش در بندر ماهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.