سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: خونه به خونه بابل خانه علی کریمی است/ لیگ دسته اول عجیب ترین لیگ جهان است

سرپرست تیم خونه به خونه بابل گفت: علی کریمی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و باشگاه ما خانه این مربی است.

ابراهیم محمودی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص منتفی شدن حضور علی کریمی در خونه به خونه بابل اظهار کرد: علی کریمی یکی از اسطوره های فوتبال ایران و آسیا است و چند سال است که با حسن زاده مالک باشگاه رفاقت دارد. در حقیقت خونه به خونه خانه علی کریمی است اما  گویا او در تهران مشغله کاری دارد و نمی تواند هدایت تیم ما را برعهده بگیرد.

 او افزود: در حال حاضر علیرضا امامی فر تمرینات تیم را زیر نظر دارد و تا چند روز آینده سرمربی جدید خونه به خونه معرفی می شود.

 سرپرست تیم خونه به خونه با انتقاد از بی نظمی در برگزاری دیدارهای لیگ یک و شرایط نابسامان باشگاه ها تصریح کرد: من سال های زیادی است که در لیگ دسته اول فوتبال ایران مشغول به کار هستم و فکر می کنم این لیگ یکی از عجیب ترین لیگ های جهان است! زیرا هر اتفاق عجیبی که شما تصور کنید در این رقابت ها اتفاق می افتد و باشگاه ها با مشکلات مالی و نابسامانی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

 محمودی با اشاره به نحوه جدایی حسین رحمانی سرمربی سابق خونه به خونه بابل از این تیم گفت: رحمانی یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ یک با تیم قطع همکاری کرد و ما متوجه نشدیم او به چه دلیل قرارداد خود را با خونه به خونه امضا نکرد. البته این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است و ما اکنون به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید هستیم.

 

انتهای پیام/

حضور علی کریمی در خونه به خونه بابل منتفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.