سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

قدردانی از فعالان عرصه خبر مازندران

در همایش روز خبرنگار از خانواده خبرنگار شهید زمان روشن بخش و پیشکسوتان خبرنگار عرصه رسانه و مطبوعات مازندران تجلیل و از تمبر روز خبرنگار رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در همایش روز خبرنگار در شهرک نمک ابرود ضمن نبریک این روز به اصحاب رسانه مازندران گفت: از سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان روز خبرنگار به هفته گرامیداشت مقام خبرنگار تبدیل شد و تلاش شد تا در این هفته برنامه‌های خوبی برای اصحاب رسانه تهیه شود.


وی افزود: برای بزرگداشت این هفته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه در کنار هم قرار گرفتند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: شهید شاخص رسانه در استان شهید روشن بخش از قائم شهر انتخاب شده و دیدار از خانواده معزز شهید و حضور بر سر مزارش توسط اصحاب رسانه انجام شد.


جاودانی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در همایش خبرنگاران، گفت:: از سال آینده جشنواره مطبوعات مطابق ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط خانه مطبوعات برگزار شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بجز نظارت بر آن، دخالتی در آن ندارد.


وی با بیان اینکه رسانه‌هایی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که در استان مازندران پروانه فعالیت داشته باشند، افزود: این مهم به نفع خبرنگاران مازندرانی است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راه اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه علمی و کاربردی آمل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده‌ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این رشته راه اندازی شده و علاقه مندان می‌توانند در این رشته تحصیل کنند.


جاودانی با اشاره به سختی و پیچیدگی برگزاری همایش‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری از فرماندار چالوس، انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران ک. ادارات چالوس، مدیر عامل شهرک نمک آبرود به پاس زحماتشان قدر دانی کرد.


انتهای پیام/ع


تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.