سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خبرنگاران باید از امنیت شغلی برخوردار باشند

استاندار کرمان گفت: خبرنگاران باید از بیمه، امنیت شغلی و سایر خدمات رفاهی بهره مند باشند و در حد توان خود در این راستا تلاش می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی در نشست صمیمی با مدیران و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: حرفه خبرنگاری و سه اصل مورد تاکید در این عرصه از جمله سرعت، صحت و دقت از مواردی است که باید همواره مد نظر باشد و این سه اصل امر در حوزه فضای مجازی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده دنیا بر اساس خبر اداره می شود، گفت: بسیاری از کشورها به بنگاه های بزرگ خبری متصل هستند.
استاندار کرمان با اشاره به طرح موضوع ایران هراسی در دنیا، گفت: با اقدمات رسانه ای انجام شده، امروز همه می دانند که ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و این امر حاصل اقدامات مقتدرانه جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه سرعت خبر آنقدر زیاد است که هر لحظه بسیار تاثیرگذار است، افزود: لحظه های زندگی خبرنگاران بی شک سرشار از لحظات زیبا، دشوار و فراموش نشدنی است.
وی از همه خبرنگاران استان کرمان تقدیر کرد و گفت: در این دولت خبرنگاران استان کرمان در تمامی عرصه ها و در هر ساعات از شبانه روز و در شرایط مختلف آب و هوایی در صحنه حضور داشتند و این به معنای تبلیغ خدمات نظام و تقویت بنیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این آئین گفت: شهید صارمی اولین خبرنگار شهید نبوده و بی شک آخرین خبرنگار شهید نیز نخواهد بود زیرا خبرنگاران عرصه پرخطر خبر را انتخاب کرده اند.
احمد علیرمضانی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز بسیاری از همکاران خبرنگار ما در مناطق پرخطر از جمله در بین مدافعان حرم در حال خدمت گزاری هستند.
وی با بیان اینکه اخبار منتشر شده همواره مخالفان و موافقانی را دارد، گفت: خبرنگاران ایران اسلامی از آنجا که به آرمان خود اعتقاددارند با حداقل ها نیز در مسیر نورانی خبر رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش صادقانه ای دارند.

انتهای پیام/ی

خبرنگاران باید از امنیت شغلی برخوردار باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.