سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برخورد قانونی با مدیران متخلف مدارس

هیات تخلفات آموزش و پرورش خراسان رضوی در صورت مشاهده تخلفات مدیران مدارس با آنان برخورد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علیرضا کلیدری رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به هیچوجه با تخلفات مدیران در زمان ثبت نام مماشات نمی شود و پیش از این بارها و بارها اطلاع رسانی و تذکرات موکد بر ضرورت رعایت قوانین در زمان ثبت نام به همه مدیران داده شده است.

وی افزود: از زمان آغاز روند ثبت نام مدارس از خرداد ماه تاکنون دو هزار و 640 مورد بازدید به صورت اتفاقی و نوبتی انجام شده است و به این ترتیب 30 درصد مدارس استان تاکنون زیر ذره بین بازرسان قرار داشته اند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در قالب بازدیدهای انجام شده از مدارس تاکنون افزون بر 100 تذکر شفاهی صادر شده و از 10 مدیر مدرسه تعهد کتبی اخذ شده است و چهار مدیر نیز تذکر کتبی درج در پرونده دریافت کرده اند.

کلیدری افزود: تخلف این مدیران دریافت وجه اضافه در زمان ثبت نام و رعایت نکردن محدوده ثبت نام است که در صورت محرز شدن تخلفات، رای هیات رسیدگی به تخلفات این اداره کل 'لغو ابلاغ مدیران' خواهد بود.

وی گفت: از این تعداد مدرسه دارای کد، چهار هزار و 247 مدرسه شهری و چهار هزار و 717 مدرسه روستایی هستند.

خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز و 12 هزار و 500 مدرسه حدود 9 درصد جمعیت دانش آموز کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام// م.م

تذکر شفاهی به بیش از 100مدرسه در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.