سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کمبود جدی خوابگاه در دانشگاه بجنورد

دانشگاه دولتی بجنورد با کمبود جدی خوابگاه به‌ویژه برای پسران مواجه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ احمد محقر رئیس دانشگاه بجنورد گفت: درحال حاضر سه خوابگاه شامل دو مورد دخترانه و یک مورد نیز پسرانه در دانشگاه بجنورد در دست بهره برداری است.

وی با بیان اینکه یک خوابگاه دخترانه نیز در دانشگاه بجنورد در دست احداث است،ادامه داد: این خوابگاه سال آینده به بهره برداری می‌رسد که تا حدودی نیازهای موجود در این حوزه را پاسخ می‌دهد.

محقر افزود: در بخش خوابگاه پسرانه این دانشگاه به شدت در مضیقه بوده و نیازمند توجه جدی مسئولان به این مهم است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کمبودی در تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه وجود ندارد، گفت: در حال حاضر برخی از اعضای هیات علمی که برای ادامه تحصیل رفته بودند در حال برگشت بوده و بورسیه ها نیز در مرحله دفاع هستند.

محقر در خصوص گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه بجنورد، یادآورشد: هم اکنون در حال قرار گرفتن در مرحله سیاست گذاری آمایش ملی و استانی به منظور ساماندهی به فعالیت‌های آموزش عالی هستیم به همین منظور خیلی مجوز به منظور راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی و کارشناسی داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به دانشگاه ها ماموریت داده شده تا ساماندهی خود را بر مبنای اسناد راهبردی انجام دهند، ادامه داد: بر این اساس مشخص می‌شود دانشگاه ها با توجه به ظرفیت و زیرساخت های خود چه رشته هایی را می‌توانند راه اندازی کنند.

انتهای پیام/آ

کمبودی در تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه بجنورد وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.