سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم تریاک در جاده یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۲۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سرهنگ "سعید بالش زر"در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهرستان دنا در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این محور کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این جاده به یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو، مقدار ۲۱ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه متهم این پرونده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

کشف 21 کیلوگرم مواد مخدر در یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.