سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اختصاص 52میلیارد ریال به زیرساختهای تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد

مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت که 52میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات و ارتقای هتیلینگ مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی این استان در سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حدود 43 درصد از جمعیت 713 هزارنفری کهگیلویه و بویراحمد از خدمات درمانی تأمین اجتماعی برخوردارند.
پیام اکبری  اظهار داشت : از این میزان 36 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و 16میلیارد ریال برای ارتقای هتلینگ ساختمان های مراکز درمانی تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

هتلینگ بیمارستان ها یعنی بهبود فضای فیزیکی مراکز درمانی نزدیک به استاندارد هتل های سه ستاره است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای 93 هزار بیمه‌شده اصلی تأمین اجتماعی با جمعیت افزون بر 300 هزارنفر است.

وی همچنین از راه اندازی بخش مراقبت های ویژه قلب در یاسوج با پنج تخت تا پایان سال جاری خبری داد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت : سه طرح زیرساخت های درمانی مراکز ملکی تامین اجتماعی این استان در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در دست اجراست که تکمیل آنها 10 هزار متر مربع به فضاهای درمانی خواهد افزود.

وی بیان کرد:جذب 58 نفر پرسنل در بخش های پزشکان متخصص، عمومی، داروساز و دندان پزشکی از دیگر برنامه های اجرا شده یک سال گذشته تاکنون برای افزایش کیفیت خدمات رسانی مراکز درمانی تامین اجتماعی در این استان از تیر ساله 1395 تاکنون بوده است.

اکبری از اجرای یکهزار و 900 نفر ساعت آموزش توانمندسازی پرسنل تامین اجتماعی از یک سال گذشته تاکنون در این استان خبر داد و گفت که اجرای دوره های آموزشی کارکنان این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیر یافته است.

انتهای پیام/غ

جذب 58 نفر پرسنل در تامین اجتماعی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.