سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رشد 25 درصدی پرداخت زکات در خمینی‌شهر

مدیر کمیته امداد شهرستان خمینی‌شهر گفت: مردم این شهرستان در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 238 میلیون ریال به عنوان زکات به نیازمندان کمک کردند و شاهد رشد 25 درصدی پرداخت زکات نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نصراله قصری با اشاره به توصیه‌های قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) درباره اهمیت و آثار وضعی پرداخت زکات و ارائه آمار دریافت مشارکت‌های مردمی در زمینه زکات در سه ماهه نخست امسال، اظهار داشت: اگر زکات اموال به موقع پرداخت شود بیشتر مشکلات اقتصادی موجود در سطح شهرستان برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بالا بردن آگاهی مردم از آثار و برکات پرداخت زکات، استقبال عمومی را در عمل به این واجب الهی به همراه دارد، افزود: کشاورزان، دامداران و خیران شهرستان در سه ماهه نخست امسال بیش از 238 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند که در حوزه حمایت و عمران هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خمینی‌شهر به اقدامات انجام شده برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه اشاره کرد و گفت: برای ترویج فرهنگ زکات در جامعه، جلسات و دیدارهای متعددی با عاملان و مبلغان زکات به منظور تبیین رویکردهای اجرایی کمیته امداد در زمینه پرداخت زکات انجام شده که نتیجه آن رشد 25 درصدی پرداخت زکات نسبت به سال گذشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد با توانمندسازی مددجویان تحت حمایت علاوه بر ایجاد زندگی مطلوب برای آن‌ها از گسترش فقر جلوگیری می‌کند، بیان کرد: هر یک از مددجویان با توجه به استعدادها و توانایی‌های خود از حمایت‌های کمیته امداد در قالب دریافت تسهیلات اشتغال، آموزش و دیگر خدمات بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.