سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تمرینات ورامینی‌ها / شاگردان نفرزاده استارت زدند

تیم والیبال شهرداری ورامین که این فصل با هدایت فرهاد نفرزاده در لیگ حضور خواهد داشت، تمریناتش را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران از مهر ماه سال ۹۶، سی‌ویکمین دوره خود را آغاز خواهد کرد. تیم والیبال شهرداری ورامین یکی از تیم‌هایی است که در این فصل از لیگ برتر والیبال حضور خواهد داشت.


تیم ورامین فصل گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بود و چند بار تا مرز انحلال پیش رفت، اما در نهایت تا پایان لیگ به کارش ادامه داد. در شرایطی که به نظر می‌رسید شهر ورامین با توجه به مشکلات مالی این فصل از لیگ تیمی در مسابقات نداشته باشد، اما شهرداری این شهر تصمیم به حمایت از والیبال در ورامین گرفت و مقرر شد این تیم با نام شهرداری ورامین در سی و یکمین دوره لیگ برتر والیبال حضور پیدا کند.

درهمین راستا هدایت این تیم به فرهاد نفرزاده که سال قبل تیم پارسه را در لیگ برتر داشت سپرده شد و تمرینات این تیم در شهر ورامین آغاز شد.


بازیکنانی نظیر آرمین تشکری، جواد حسین آبادی، رسول نجفی و علی نودوز پور برای فصل جدید لیگ والیبال جذب این تیم شدند و در حال حاضر در تمرینات تیم شهرداری ورامین حضور دارند. شنیده‌ها حاکی از این است که این تیم ورامینی به دنبال جذب چند مهره خارجی نیز هست.


انتهای پیام/


ورامینی‌ها با حضور نفرزاده آغاز کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.