سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تبریک مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد استان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   فاطمه دانش یزدی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر رسانی و آگاهی بخشی و رسانه تبریک گفت و ابراز داشت امیدوارم همه فعالان این حوزه در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز، آینده ای روشن و پرامید را برای جامعه این استان به ارمغان آورند.

متن پیام بدین شرح است:

روز خبرنگار فرصتی مناسب و گرانبها است تا برای پاسداشت مقام والای تمامی انسان های فرهیخته در این حوزه چون شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کرد تبریک و تهنیت گفت و تشکر قلبی خود را به این فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی اعلام داریم.

این مقام مسئول خبرنگاران را تصویرگران زمان خویش دانست که وجدان بیدار جهان هستند و بی شک صاحب تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش این خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

او خاطرنشان ساخت: امید است این قشر زحمتکش و فعال با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشند.

انتهای پیام/ ی

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.