سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی گردشگری پایدار درهمدان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برگزاری نخستین «جشنواره ملی گردشگری پایدار» درهمدان خبر داد.

بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسارمعاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ، از برگزاری سه جشنواره در تابستان همدان خبر داد وافزود: نخستین «جشنواره ملی گردشگری پایدار»، دومین «جشنواره منطقه‌ای سفره ایرانی ـ فرهنگ گردشگری» و «جشنواره تابستانی» در همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه 3 غذا به میزبانی همدان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی غذاهای محلی و سنتی چهار استان کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام است تا این غذاها به سفره‌خانه‌ها و منوی رستوران‌ها معرفی شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این جشنواره 18 تا 20 مردادماه به میزبانی همدان در باغ نظری برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در چهار بخش جشنواره، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های ویژه هر استان برگزار می‌شود.
خاکسار اضافه کرد: بخش‌های جانبی جشنواره شامل موسیقی اقوام، شهرگردی، طبیعت‌گردی، استندآپ گردشگری، گردشگری غذا و نمایش آیین‌هاست که این بخش علاوه بر شرکت‌کنندگان تخصصی گردشگران را نیز به خود جذب خواهد کرد.
اتتهای پیام/ص.ف
برگزاری 3 جشنواره تابستانه در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.