سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف در جاده های خراسان شمالی

تا پایان تابستان امسال تعداد دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌های استان به 15 دوربین می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های خراسان شمالی با بیان اینکه هم‌اکنون ۹ دوربین ثبت تخلفات در سطح جاده‌های استان فعال است، گفت:  با به اتمام رسیدن ۶ دوربینی که در حال نصب است تعداد آن‌ها به ۱۵ دوربین می‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای بجنورد- جنگل گلستان و بجنورد- مشهد فعال بوده و در محور بجنورد- اسفراین نیز در حال نصب است که بر اساس برنامه در سایر محورهای شریانی استان نیز نصب خواهند شد.

بدیعی مقدم با اشاره به اینکه امکان محاسبه سرعت متوسط در محورهای استان توسط دوربین‌های ثبت تخلفات وجود دارد گفت: از زمان ثبت سرعت متوسط خودروهای عبوری از استان، متوسط سرعت این خودروها کاهش‌یافته و به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه فعالیت مسافربران شخصی در مسیرهای برون‌شهری را به‌هیچ‌عنوان قبول نداریم گفت: فعالیت در این مسیرها صرفاً باید در قالب تاکسی‌های زرد باشد که دارای هویت هستند و کنترل می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای مقابله با این فعالیت‌های غیرقانونی افزود: با اقداماتی که همگام با پلیس انجام می‌دهیم، سواری‌های شخصی که اقدام به جابجایی مسافر در محورهای برون‌شهری می‌کنند جریمه‌شده و مسافران آن‌ها به خودروهای زرد عمومی که تدارک دیده‌شده منتقل می‌شوند.

بدیعی مقدم افزود: اقداماتی که در این راستا انجام داده‌ایم سبب شده است ۱۵ درصد به ظرفیت سواری‌های برون‌شهری عمومی افزوده شود.

انتهای پیام/آ

افزایش 15 درصدی ظرفیت سواری‌های برون‌شهری عمومی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.