سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

پايان شهريور؛ آخرین مهلت تبديل انشعابات غيرمجاز آب به مجاز

استفاده كنندگان انشعابات غيرمجاز آب در هرمزگان تا پايان شهريور ماه مهلت دارند نسبت به تبديل وضعيت انشعاب خود اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی رضايی سردره معاون امور مشتركين آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بيش از هزار و 400 انشعاب غيرمجاز آب در استان شناسايی شده است.

وی افزود: استفاده غيرمجاز از شبکه آب شهری براساس قانون مجازات استفاده كنندگان غيرمجاز از آب ، برق ، تلفن، فاضلاب و گاز جرم بوده و مشمول جریمه تا 2 برابر بهای خدمات مصرفی می شود.

معاون امور مشتركين آب و فاضلاب هرمزگان گفت: درصورت تكرار استفاده غيرمجاز، نسبت به قطع انشعاب آب به مدت 3 تا 6 ماه اقدام خواهد شد.

علی رضايی سردره افزود: مبنای محاسبه جريمه ها بالاترين نرخ تعرفه است.

وی گفت: امكان واگذاری انشعاب غيردائم با اخذ هزينه های انشعاب و تعهد رسمی املاك فاقد سند وجود دارد و متقاضيان می توانند با ارائه مدارك با مراجعه به امور آب و فاضلاب شرق و غرب در بندرعباس و نواحی نسبت به مجاز سازی انشعاب خود اقدام کنند.

وجود انشعابات غيرمجاز در شهرها موجب افزايش هدررفت آب شده و نصب غيراصولی اين انشعابات موجب كاهش عمر مفيد شبكه ، احتمال ورود آلودگی به شبكه و به تبع خطرات بهداشتی ناشی از آن می شود .

انتهای پیام/ز

شناسایی بیش از هزار انشعاب غیر مجاز آب در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.