سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کسب رتبه نخست فعالیت‌های فرهنگی وزارت نیرو در یزد

مشاور فرهنگی وزیر نیرو؛ سال گذشته یزد رتبه نخست فعالیت‌های فرهنگی وزارت نیرو را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین علی یزدان‌پرست در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار داشت: وزارت نیرو در عین حالی که یک وزارت‌خانه تخصصی در حوزه برق و آب است، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در بخش فرهنگی انجام داده است.


وی با بیان اینکه دفتر فرهنگی وزارت نیرو، پیش از سال برنامه سال آینده را به تمام شرکت‌ها ارائه می‌کند، گفت: در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر امام جماعت و بیش از ۳۳۰ نفر مسئول فرنگی در سراسر کشور داریم.


مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی در تمام شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، عنوان کرد: در طول سال برنامه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی برای تمام کارمندان و خانواده‌های آن‌ها به ویژه برای فرزندانشان انجام می‌شود.


یزدان‌پرست عنوان کرد: در حال حاضر تمام استان‌های ما در وضعیت فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و به صورت کامل مشخص است که نقاط ضعف و قوت هر استانی در حوزه مسائل فرهنگی و دینی در چه بخش‌هایی قرار گرفته است.


وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، استان یزد توانست شاخص‌ها و پارامتر‌های پیش‌بینی شده را در سطح بالایی به دست آورد و رتبه نخست کشور در زمینه برنامه‌های فرهنگی را به دست آورد.


مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با بیان اینکه فعالیت‌ها و وظایف این شرکت از مهمترین و ضروری‌ترین نیاز‌های جامعه بشری است، گفت: آب و برق دو موضوعی است که زندگی مردم به آن وابسته است و واقعا بدون این دو عرصه، زندگی بسیار سخت است.

انتهای پیام/ص

فرهنگ سازی در زمینه مصرف انرژی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.