سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالهی: شکایتی از داور بازی استقلال خوزستان نکردیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شکایتی از سوی باشگاه علیه داور دیدار مقابل استقلال خوزستان انجام نگرفته و این مساله صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می شد مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به روند قضاوت دیدار تیمشان مقابل استقلال خوزستان معترض شدند که سرپرست استقلال این موضوع را رد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

نصراله عبداللهی درباره شکایت باشگاه نسبت به عملکرد داوری اظهار داشت: شکایتی از سوی باشگاه استقلال علیه داور دیدار استقلال خوزستان انجام نگرفته و این مساله صحت ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تجربه نشان می دهد این اعتراض و شکایت ها  تاثیری ندارد و بهتر است کمیته داوران موضوع را بررسی کند تا  مسئولان متوجه اشتباه پیش آمده باشند، چرا که این اتفاق تاثیر  زیادی در نتیجه بازی تیم ما داشت. همین که هواداران و مردم متوجه اشتباه بزرگ داورباشند،  برای ما کافی است بنابراین شکایتی نداریم و منتظر هستیم تا کمیته داوران به قضاوت ضعیف داور دیدار استقلال خوزستان بیشتر رسیدگی کند.

انتهای پیام/

شکایت استقلال علیه داور بازی مقابل استقلال خوزستان تکذیب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
اگه پرسپولیس بود داور نابود میشد
اکبر
۲۰:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
والا بهلا بازی خوبی نکردین باشکایت اینبارزدن برد که نمیشه بازی اول چی شش تاازعرباخوردین چی اون داورکه ایرانی نبود وجدان خوب چیزیه اعتراف کنین تیمتون پیره