سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

گرمسار میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور

شهرستان گرمسار اواخر شهریورماه 96 میزبان مسابقات قهرمانی ووشوی کشور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرتضی نبوی رئیس هیأت ووشوی استان سمنان گفت : مهم‌ترین برنامه هیأت ووشوی استان سمنان در مردادماه 96 برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان است.


وی افزود : این رقابت‌ها هر ساله به شکل آزاد کشوری برای نهایی کردن ترکیب تیم ووشوی شهرداری دامغان برگزار می‌شود و از تمام استان‌ها، ووشوکاران در این مسابقات حضور دارند و به رقابت می‌پردازند.


رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه ۷۰ درصد از ترکیب تیم ووشوی شهرداری دامغان را ووشوکاران بومی استان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: ۳۰ درصد این تیم را ووشوکاران غیربومی تشکیل می‌دهند و از مربیان بومی استان نیز در کادر فنی این تیم حضور دارند.


نبوی با اشاره به اینکه شاهرود شهریورماه میزبان مسابقات ووشوی استان سمنان در بخش‌های آقایان و بانوان است، اضافه کرد: اواخر شهریورماه، گرمسار میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در بخش‌های آقایان و بانوان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در فرم‌های ساندا و تالو است.


وی با اشاره به اینکه هیأت ووشوی استان سمنان از هیأت‌های برتر استان است و ملی‌پوش در تیم‌های ملی دارد، تصریح کرد: نیاز به حامی مالی داریم.


گفتنی است مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور ۱۳۴ ووشوکار از 12 تیم خارجی و ۳۴ ووشوکار در قالب دو تیم از ایران و استان سمنان در فروردین ماه سال 96 به میزبانی سمنان برگزار شد.


انتهای پیام / ه


شاهرود میزبان مسابقات ووشوی استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.