سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینعلی خبر داد :

بازسازی امام زاده محمد شمشک با همکاری شهرداری

رییس اداره اوقاف لواسان از بازسازی کامل امامزاده محمد شمشک با همکاری شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت السلام مهدی زینعلی رییس اداره اوقاف لواسان در گفت و گو با امینانه درباره قرارداد جدید این بخش با شهرداری ، گفت : قراردادی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به منظور ساخت امامزاده محمد شمشک به امضا رسیده است .

وی ادامه داد : تمامی نقشه های تهیه شده برای ساخت این امامزاده در واحد فنی در حال بررسی است و پس از تایید در مرحله بعد برای شروع به ساخت اقدام خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در قرارداد مشخص شده است که تخریب امامزاده فعلی به طور کامل صورت می گیرد ، اظهار داشت : این پروژه به طور کامل انجام خواهد شد به این صورت که از صفر تا صد ساخت یک امامزاده را در بر می گیرد .

وی با تاکید بر اینکه این امامزاده در کنار برج های بسیار خاص قرار گرفته است ، اذعان داشت : به دلیل محصور شدن این امامزاده در میان این برج ها طی مذاکراتی که با شهرداری تهران صورت گرفت ، قرار شد که با کمک شهرداری و هزینه ای که پرداخت خواهد شد امامزاده محمد شمشک بازسازی کامل شود .

وی افزود : در ساخت این پروژه زائر سرایی نیز پیش بینی شده است که قرار است خدماتی را به مردم ارائه دهد .

وی در خصوص زمان شروع انجام پروژه امامزاده محمد شمشک بیان داشت : با رفع ایرادات فنی نقش های مورد نظر و ابلاغ آن به شهرداری ، قرار است پروژه در آینده ی نزدیک فعالیت خود را آغاز کند .

وی گفت : زمان انجام این پروژه 2 تا 3 سال تخمین زده شده است .

وی در پایان در خصوص دیگر اقدامات این منطقه گفت : یکی از اقداماتی که توسط اداره اوقاف لواسان انجام شد آوردن پرچم امام رضا ( ع) به این منطقه در دهه کرامت بود که در چهار امامزاده مناطق شمشک ، فشم ، لواسان بزرگ و شهر لواسان با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد .

 

منبع:امینانه

انتهای پیام/

 بازسازی امام زاده محمد شمشک با همکاری شهرداری تهران  صورت پذیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.