سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ماکو در مجلس درگفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

خبرنگاران باید قلم هایشان را برای تحکیم مبانی اسلام بکار گیرند

تمام دست اندرکاران ، اربابان جراید ، روزنامه نگاران ، صدا و سیما و تمامی فعالان رسانه های مجازی باید قلم هایشان را برای تحکیم مبانی اسلام بکار گیرند .

عین اله شریف پور نماینده مردم شهرستانهای ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به دشمنی سرسخت آمریکا به عنوان یک غده ی سرطانی که اخیرا هم دشمنی هایشان علیه کشورمان اوج گرفته افزود: باید قلم تمامی اصحاب رسانه برای تحکیم مبانی اسلام و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته شود .

وی افزود : اصحاب قلم ضمن اینکه مسئولین کشوری ، استانی  و محلی را از انتظارات ، مشکلات ، موانع ، نواقص و چالش ها آگاه کنند باید وحدت ملی را در آثارشان محور قرار دهند .

نماینده مردم شهرستانهای ماکو ، پلدشت ، شوط و چالدران اضافه کرد : به عبارتی اصحاب رسانه باید نقش آینه را ایفا کنند همچنان که آینه با زبان بی زبانی ایرادات انسان را منعکس کرده و انسان نسبت به رفع آن عیوب و ایرادات اقدام می کند .

عین اله شریف پور یاد آور شد : همچنین امید است فعالان عرصه اطلاع رسانی ، با فعالیت منسجم و هدفمند و موثر ، نقشی مهم در کمک به پایدار بودن امنیت و ایجاد یک اراده و انرژی مثبت ملی را هم به طور موثر ایفا کنند .

 

انتهای پیام/ح

 

نماینده مردم ماکو بر بکارگیری قلم های خبرنگاران برای تحکیم مبانی اسلام تاکید کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.