سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان خبر داد؛

23 مرداد؛ برگزاری انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب

رییس خانه احزاب گفت: طبق مصوبه انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود.

 قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب اظهار داشت: طبق دستور عمل و مصوبه معین از اول شهریور ماه که ریاست بنده در خانه احزاب به پایان می رسد، لازم است که قبل از این تاریخ انتخابات برگزار شود.

وی افزود: طبق مصوبه انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب در دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود و ریاست آن به اصلاح طلبان واگذار خواهد شد، همچنین نائب رئیس اول و منشی از میان مستقلین و اعتدال‌گرایان انتخاب می‌شوند و سمت نائب رئیس و خزانه دار نیز به اصول گرایان واگذار خواهد شد.

حشمتیان تصریح کرد: برابر قانون باید دو نماینده از احزاب ملی و استانی برای کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب شوند و زمان برگزاری این انتخابات نیز در 26 مرداد ماه خواهد بود.

رئیس خانه احزاب با اشاره به بودجه تخصیص یافته به خانه احزاب بیان داشت: تا به حال یک ریال به عنوان بودجه در اختیار خانه احزاب قرار نگرفته و بنده برای برگزاری جلسات از هزینه شخصی استفاده کرده‌ام.

حشمتیان در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه ششم مصوب شده که در صورت توافق دولت و مجلس 4.5 میلیارد تومان در اختیار خانه احزاب قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

زمان انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.