سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان؛

دادمرز و عبدولی طلایی های ایران در روز نخست

پویا دادمرز و کرامت عبدولی به مدال طلای وزن 50 و 60 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فنلاند رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر تامپره کشور فنلاند برگزار شد که 2 نماینده کشورمان به مدال طلا رسیدند و 2 فرنگی کار نیز از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

بر این اساس و  در رقابت های وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در دیدار فینال با نتیجه 6 بر صفر کوین جردن سویرادو از آمریکا را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد، عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. عبدولی در دیدار فینال مقابل الکساندر هروشین از اوکراین با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد. 

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضورر این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت، وی در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال باشد نوروزی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

2 مدال طلا حاصل تلاش فرنگی کاران جوان در روز نخست رقابت های جهانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.