سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری نخستین همایش ملی ،حقوق شهروندی در جهان‌ شهر یزد

نخستین همایش ملی حقوق شهروندی در جهان‌ شهر یزد با بررسی حقوق شهروندی و میراث‌فرهنگی در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مجید آزادی دبیر نخستین همایش ملی حقوق شهروندی در جهان‌شهر یزد گفت: یکی از مهمترین نیازها پس از تدوین منشور حقوق شهروندی، آگاه سازی جامعه با این منشور به ویژه در بین مسئولان است.

افزود: در این راستا، نخستین همایش ملی ،حقوق شهروندی در جهانشهر یزد، با هدف بررسی لازمه‌ها و بایدها و نبایدهای حقوق شهروندی در تالار غدیر یزد برگزار می‌شود.

دبیر نخستین همایش ملی حقوق شهروندی در جهان‌شهر یزد به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اشاره کرد و گفت: قطعاً ثبت جهانی بافت تاریخی یزد ما را با مسائلی روبرو می‌کند که حتما باید به آن آشنایی کامل داشته باشیم.

آزادی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع، یک روز از این همایش 2 روزه به بحث گردشگری، میراث فرهنگی و حقوق شهروندی اختصاص پیدا کرده است.

وی مدعوین این همایش را قضات، وکلای دادگستری، دانشجویان، ماموران حفاظت میراث فرهنگی و فعالان گردشگری دانست و ادامه داد: در این همایش برخی از اساتید ملی استانی و کشوری به سخنرانی می‌پردازند.

ارائه مقالات علمی وهمچنین برگزاری سه پنل تخصصی با موضوعات مرتبط با سرفصل‌های همایش از دیگر برنامه‌های این همایش ملی دو روزه است که چهارشنبه و پنجشبنه 18 و 19 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

ارائه مقالات علمی وبرگزاری سه پنل تخصصی با موضوعات مرتبط در همایش ملی ،حقوق شهروندی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.