سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برخورد با عرضه‌کنندگان گوشت خارج از شبکه فروش  

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سقز گفت: با عرضه‌کنندگان گوشت خارج از شبکه فروش برخورد می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی بابائیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سقز ظهر امروز در جلسه بحث و بررسی در مورد جمع‌آوری مرغ زنده در شهرستان سقز،گفت: دامپزشکی طبق قانون حق دارد با کسانی که در زمینه فروش گوشت فعالیت دارند و آن را خارج از شبکه فروش به مردم عرضه می‌کنند، برخورد نمایند.

 بابائیان افزود: تا مرغ زنده در دسترس باشد نمی توان سلامت جامعه را تضمین کرد، پس باید همه در راستای جلوگیری از فروش مرغ زنده در سطح جامعه با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم.

 وی بیان کرد: در داخل شهر سقز حدود 50 مکان مرغ زنده را عرضه می کنند که باید با آن ها جلسه گذاشت و آنان را مجاب کرد که به جای فروش مرغ زنده ، تغییر فروش داده و اقدام به عرضه فروش مرغ کشتار روز و یا منجمد نمایند.

رئیس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی شهرستان سقز هم در این جلسه گفت: در هر دوره 2 میلیون 460 هزار قطعه مرغ گوشتی در 110 واحد مرغداری در این شهرستان تولید می‌شود.

بهاالدین قاسمی ادامه داد: باید ساختار فروش مرغ زنده تغییر کند و فروشندگان را مجاب کرد که به جای فروش مرغ به صورت زنده، آن را منجمد و یا به صورت کشتار روز که توسط کشتارگاه طیور این شهرستان صورت می‌گیرد، اقدام کنند.

انتهای پیام/ م ح

فروش مرغ زنده غیر قانونی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.