سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصری:بازی بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان خواهیم داشت

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازی مقابل فولاد بسیار دشوار است اما امیدوارم بتوانیم با حمایت همه جانبه هوادارانمان از این دیدار سربلند بیرون بیایم.

محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان خواهیم داشت به این دلیل که این تیم و سیروس پورموسوی لیگ را به خوبی شروع نکرده‌اند و برای اعاده حیثیت مقابل ما قرار می گیرند تا با پیروزی زمین را ترک کنند. البته باید بگویم تیم ما کاملاً تغییر کرده است و احساس خوبی به این تغییرات دارم و به نظرم همخوانی تاکتیکی و دوستی خوبی در تیم‌مان ایجاد شده است.

او ادامه داد: امیدوارم روز جمعه یک بازی خوب از هر 2 تیم شاهد باشیم،در لیگ برتر هر دیدار ویژگی‌های خاص خود را دارد، چرا که این بازی تنها یک دیدار در لیگ است که تنها سه امتیاز دارد. جدا از این مسئله بازی با فولاد همیشه سخت است چرا که این تیم چه از نظر کادرفنی و بازیکنان و هواداران تیم بزرگی است.

ناصری در ادامه گفت: با این حال تیم دست و پابسته‌ای نیستیم و از نقاط ضعف و قوت فولاد شناخت داریم. امیدوارم هواداران بازی خوبی را شاهد باشند. همچنین امیدوارم دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.در ضمن حضور تماشاگران به زیباتر شدن فوتبال کمک می‌کند و امیدوارم روز جمعه مردم فوتبالدوست مشهدی ما را در ورزشگاه ثامن تنها نگذارند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا ضمن ارائه بازی قابل قبول با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: شاید صحبت‌هایی که الان انجام می‌دهم تکراری باشد اما لازم است بگویم که سیاه جامگان سومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، این تیم در 2 سال گذشته با مشکلات زیادی روبه‌رو بود اما در فصل جاری شرایط متفاوت شده و همه به توانایی‌های تیم ما ایمان آورده اند.چرا که مدیران تیم در فصل نقل و انتقالات توانستند با جذب بازیکنان کار آمد و تاثیر گذار تا حدود زیادی نقاط ضعف و قوت تیم را پوشش دادند و همین موضوع می تواند در ادامه راه کمک حال تیم ما باشد.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درباره پیروزی ارزشمند این تیم مقابل سپیدرودرشت گفت: ابتدا از حمایت همه دوستانتشکر می‌کنم. تیم گیلانی در نیمه دوم خیلی به ما فشار وارد کرد. خیلی خوشحالم که از بازی با تیمی چون سپیدرود و مقابل هواداران خونگرمش با پیروزی عبور کردیم و امیدوارم این روند رو به رشد تیم در دیدارهای آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات امیدوار کننده دروازه بان سیاه جامگان برای پیروزی مقابل فولاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.