سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چینی: داور دو پنالتی استقلال را ندید/تک تک بازیکنان را با تفکر جذب کرده ایم

مربی تیم استقلال گفت: ما از روی نیمکت دیدیم که داور مسابقه دو پنالتی مسلم ما را نگرفت.

علی چینی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تساوی بدون گل تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان اظهار کرد: در بازی امشب تیم استقلال خوزستان کاملا تدافعی بازی کرد و در نیمه دوم نیز حرفی برای گفتن نداشت، البته ما هم بدشانس بودیم.

 وی در مورد عملکرد داوری تصریح کرد: ما از روی نیمکت دیدیم که داور دو پنالتی مسلم ما را نگرفت، در یکی از صحنه های مشکوک این دیدار بازیکن حریف یقه علی قربانی را کشید و نزدیک بود پیراهن بازیکن ما پاره شود اما به هر حال امیدواریم در بازی بعدی نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

 مربی تیم استقلال در مورد اعتراض هواداران این تیم گفت: به هر حال تماشاگران استقلال حق دارند اعتراض کنند زیرا برای تماشای بازی تیم محبوب خود به ورزشگاه آمده اند و دوست دارند استقلال پیروز باشد، به هواداران اطمینان می دهم روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

 چینی در پایان عنوان کرد: مهدی قائدی در تمرینات نیز عملکرد خوبی دارد و تک تک بازیکنانی که امسال به استقلال آمده اند با تفکر جذب شده اند و همه بازیکنان ما از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند و در صورت اضافه شدن مصدومان به تمرینات، شرایط بهتری در انتظار تیم ما خواهد بود.

 انتهای پیام/

اظهارات چینی پس از دیدار با استقلال خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.