سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بهره برداری از ۲۰ طرح شهری در شیراز

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ۲۰ طرح زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در شیراز افتتاح شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاک فطرت شهردار شیراز با اشاره به افتتاح ۲۰ طرح زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در شیراز، گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که تفرجگاه بزرگ چنار راهدار و فاز یک ساماندهی ورودی شهر از مهمترین این طرح ها است.


وی افزود: ۷ هکتار محوطه سازی، ‌ایجاد پارک ساحلی، جنگل کاری، ساخت نمازخانه و رستوران از جمله اقدامات انجام شده در تفرجگاه بزرگ چنار راهدار است.


پاک فطرت با اشاره به اینکه این تفرجگاه در ورودی شهر شیراز قرار دارد، ادامه داد: ساخت فاز یک ورودی شهر در مسیر شیراز - کازرون به مساحت 10 هکتار در ادامه اجرای طرح تفرجگاه چنار راهدار است که با هدف ساماندهی ورودی جنوب غرب شیراز اجرا شده است .


وی اظهار داشت: ساختمان جدید شهرداری‌های منطقه ۲ و ۹ از دیگر طرح‌هایی است که در راستای تجمیع حوزه‌های مختلف شهرداری افتتاح شد.


شهردار شیراز با اشاره به اینکه سنگ فرش کردن گذر مقابل بازار وکیل و تبدیل آن به پیاده راه یکی از طرح‌های مهم شهرداری در حوزه خدمات شهری است، تصریح کرد: این پیاده راه با هدف تسهیل در دسترسی به مجموعه زندیه و ایجاد قرار گاه اجتماعی در شهر شیراز به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح تفرجگاه بزرگ چنار راهدار در ورودی شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.