سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کرامت رضوی به آزاده کاشانی در سالروز ازدواجش

کرامت رضوی از آفتاب کاروان زیر سایه خورشید بر بیت علی اکبر باغمیرانی آزاده کاشانی برادر شهیدان باغمیرانی در سالروز میلاد امام رضا و سالگرد ازدواج این خانواده ایثارگر تابید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کاروان زیر سایه خورشید امروز جمعه 13 مرداد در روز میلاد ثامن الحجج هشتمین برگ سبز حضورش را بر صحیفه به رسم ادب و بازدید از خانواده شهدای شهر گل محمدی کاشان معطرکرد.
 
خدام حرم رضوی با حضور در منزل حاج علی اکبر باغمیرانی وبرادر سه شهید حاج حسین، علی اصغر و محمد باغمیرانی و شهیدان خلیل آقاقدیری و سیدمحسن آقامیری شهدای منتسب به این خانواده به رسم ادب به این خانواده معظم شاهد و ایثارگر احترام و ارادت رضوی کردند.
این آزاده کاشانی با اشاره به اینکه مدت هشت سال در اسارت بود و سال 69 به آغوش وطن بازگشته است گفت :وی و همسرش که از همسر شهید باغمیرانی بوده روز میلاد امام رضا علیه السلام در سال 70 به عقد ازدواج و زوجیت یکدیگر درآمدند.
 
باغمیرانی،  حضور خدام حرم رضوی را عیدی ثامن الحجج به خانواده آنها در روز میلاد آن حضرت و سالگرد ازدواجش دانست و گفت: امروز حضور کاروان زیر سایه خورشید در منزلش با پرچم سبز حرم رضوی درخشان ترین هدیه و شیرین ترین خاطره سالگرد ازدواجش در روز میلاد امام مهربانی ها است.
 
وی تصریح کرد: برادرش شهید محمد باغمیرانی 10 سال مفقودالاثر بود که پس از آن پیکر مطهرش به ایران بازگشت.
کاروان زیر سایه خورشید علاوه بر دیدار با خانواده شهیدان باغمیرانی یادنامه حضورش در کاشان را امروز با عیادت والده بیمار شهید بهمنی و پدر بزرگوار این شهید که از  خیرین کاشان و مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی این شهرستان است متلالا و درخشان کرد.
قرایت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و ذکر صلوات توسط محسن ضیایی دربان کشیک سوم حسن ختام برنامه های حضور خدام حرم رضوی در منزل
شهیدان باغمیرانی و بهمنی در کاشان بود.
 
کاروان زیر سایه خورشید امروز با عیادت از  بانوی سیده توران آغا حمصی در بیت حاج رحمت الله فدوی و ضیافت ناهار این خانواده محترم از حضور سفیران رضوی رزق و برکت و عافیت و سلامت گرفتند.
 
شایان ذکر است: کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم،  محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.
 
 
انتهای پیام/م
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.