سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های نماز جمعه:

دولت دوازدهم پیگیر مطالبات و مشکلات اقتصادی مردم باشد/خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه و زبان گویای مردم

از مهم ترین برنامه های رییس جمهور توجه ویژه به مشکلات اقتصادی مردم و هم چنین تعامل گسترده با دنیا در سایه حکمت، عزت و مصلحت نظام باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های این هفته با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: از مهم ترین برنامه های رییس جمهور توجه ویژه به مشکلات اقتصادی مردم و هم چنین تعامل گسترده با دنیا در سایه حکمت، عزت و مصلحت نظام باشد.

حجت الاسلام متقی نیا آغاز دولت جدید را نشانه اتحاد،هم بستگی و بصیرت ملت ایران اسلامی درمقابل سلطه گران غرب دانست و افزود: استقرار دولت جدید و همراهی و همدلی مردم و مسولین انقلابی باعث شکست طرح اسلام هراسی و شکست نقشه های دشمنان انقلاب می شود.

خطیب نمازجمعه خرم آباد همچنین به دهه کرامت و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و افزود: مردم باید سیره تربیتی، اجتماعی و سیاسی و شخصیت آن امام بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی هم چنین به پرتاب ماهواره سیمرغ از دستاوردهای فرزندان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پرتاب این ماهواره نشان اقتدار و خودباوری ملت ایران و باعث یا س و نامیدی دشمنان ایران اسلامی شد.

خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه و زبان گویای مردم

امام جمعه موقت خرم آباد همچنین به سالروز شهادت خلبان بابایی ، لشگری و شهید خبرنگار محمود صارمی اشاره کرد و گفت:خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه و زبان گویای مردم هستند که رسالت آنها پیگیری حقوق و مطالبات مردم و همچنین تحقق اهداف مقدس نظام انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام متقی نیا همچنین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام راحل را یادآور شد و گفت: این نهاد انقلابی جایگاه بالایی در جامعه دارد که انتظار همه از این نهاد انقلابی فعالیت های جهادی است.

انتهای پیام/ د

آغاز دولت جدید، نشانه اتحاد،هم بستگی و بصیرت ملت ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.