سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام تویسرکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی مسئولین نگاه به بیرون را قطع کنند/آمریکایی‌ها به دنبال برجام‌های دیگری بودند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت:استکبار به دنبال برجام‌های بعدی بود تا ایران اسلامی را از ماهیت اسلامی و انقلابی خارج کند.

حجت‌الاسلام محمد تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تصویب تحریم‌های جدید از سوی آمریکا اظهار داشت: اگر ما به بیانات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر دقت کرده باشیم به روشنی ایشان دلیل خصومت‌های استکبار را روشن و تبیین کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال برجام‌ های دیگری بودند، تاکید کرد: استکبار به دنبال برجام‌های بعدی با مدل اول بود تا ایران اسلامی را از ماهیت اسلامی و انقلابی خارج کند ولی هوشمندی مقام معظم رهبری مانع این کار شد.

وی با بیان اینکه استکبار زمانی که دید نقشه‌ هایش خنثی شده است، ادامه داد: عده‌ای در داخل هستند که می‌گویند این تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست و تجمیع تحریم‌های گذشته است ولی واقعیت این است که آمریکایی‌ها تا زمانی که ملت ایران بر اصول اساسی انقلاب، استقلال، آزادی و دفاع از مظلومین جهان  پافشاری می‌کند دست از خصومتشان برنمی‌دارند.

حجت الاسلام تویسرکانی با تاکید بر اینکه برخی مسئولین باید نگاه به بیرون را قطع کنند، خاطر نشان کرد: خصومت‌های آمریکایی‌ها در قبال ایران روشن ضمیری مقام معظم رهبری را به خوبی ثابت کرد. تا زمانی که ما بر اصول انقلابی‌مان پافشاری کنیم این‌گونه خصومت‌ها پابرجا بوده و ملت ایران باید خود را برای یک مبارزه طولانی با استکبار آماده کند.

 

انتهای پیام/

 

چرا آمریکایی ها به دنبال برجام های دیگری بودند؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.