سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان:

وزش باد و طوفان شدید در سیستان /۳۲۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش غلظت ذرات معلق در هوا ناشی از طوفان گرد و خاک شدید در سه روز گذشته ۳۲۹ نفر از مردم منطقه سیستان را راهی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها کرده است.

اربابی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: این افراد با مشکلات تنفسی، قلبی و چشمی به مراکز درمانی شمال استان مراجعه کرده اند.


وی اظهار داشت: اعضای ستاد بحران سیستان و بلوچستان از جمله شرکت‌های آب و برق، نیرو‌های امدادی هلال احمر و مراکز بهداشتی از زمان وقوع توفان تلاش گسترده‌ای را برای به حداقل رساندن خسارات توفان در منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز آغاز کرده اند.


وی گفت: در این مدت در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان از اواسط وقت امروز تا اوایل شب غبار محلی، باد و گرد و خاک انتظار می‌رود.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد همراه با گرد و غبار میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرستان‌های شمال استان (زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون) را امروز به سه برابر حد مجاز رساند.


باد شدید و گرد و خاکی که از روز دوشنبه در شمال استان آغاز شده همچنان تا اوایل هفته آینده تداوم دارد.

انتهای پیام/پ

بادهای 120 روزه سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.